Publicare articole SEO – Cele mai mici preturi
Promovarea unei afaceri sau a unui site web prin publicarea advertoriale este cea mai eficienta forma de publicitate. Cele mai puternice advertoriale (articole platite) sunt cele plasate pe site-uri mari din romania, cum ar fi Antena3.ro, Adevarul.ro, Antena24.ro, etc….
De ce sa folosim Advertoriale pentru promovare online?
• cresc vanzarile imediat
• aduc trafic
• contribuie la cresterea in clasamentele Google
• sporesc notorietatea si brandul afacerii dumneavoastra
A avea linkuri de calitate de pe alte site-uri web este factorul de influență #1 pentru clasarea pe Google. Puteți avea cel mai rapid și mai frumos site din lume, dar dacă nimeni nu face legătura cu dvs., atunci vă veți lupta pentru traficul motoarelor de căutare.
Ce este un „Advertorial” ?
Un advertorial este o formă de reclamă într-un ziar, revistă sau un site web care implică furnizarea de informații despre produs sub forma unui articol.
De obicei, un brand plătește editorul pentru un astfel de articol.
Reclamele publicitare sunt reclame care apar în mass-media, fie că este vorba de reviste, ziare sau site-uri web. Reclamele publicitare sunt conținut plătit.
Ele sunt folosite de marketeri pentru a educa potențialii consumatori despre caracteristicile unui produs. Poate fi folosit pentru a viza un anumit set de persoane, alegând mediul potrivit pentru a publica advertorialul.
De exemplu, un advertorial într-un site de afaceri ar implica informarea unui set de oameni care sunt mai interesați de economie, piețe sau produse financiare.
Este un mijloc eficient pentru o companie de a intra în legătură cu consumatorii săi printr-o poveste, spre deosebire de un anunț tipărit tradițional într-o revistă, ziar sau pe un site web ca banner publicitar.
Un articol publicitar (advertorial) este mai detaliat decât o reclamă clasică și astfel îi ajută pe potentialii consumatori să înțeleagă mai multe despre produs sau serviciu.
Advertorialele sunt de obicei scrise de o agenție de publicitate sau de client.
Este important să rețineți că, de regulă, a majorității publicațiilor, cuvântul „reclamă” apare în cea mai mare parte cu litere mici în partea de sus sau de jos a reclamei.