Dragi cititori, acest portal va intra în revizie tehnică în perioada 25/09/2024 - 08/10/2024. În acest interval, nu vom prelua comenzi. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Actualitate

Greseli pe care le poti face in timpul unei strategii de promovare SEO

SEO este un domeniu complicat, dupa cum probabil stii. Cuvintele cheie, de exemplu, sunt doar inceputul – mai sunt multe de invatat pana poti spune ca stapanesti cu adevarat on-page, off-page, dar mai ales SEO de tip tehnic.

Drept urmare, sunt foarte multe greseli pe care le poti face in timpul unei strategii de promovare SEO (fara sa stii, desigur). Din fericire, acestea pot fi evitate cu usurinta – primul pas este, evident, constientizarea acestora si mai ales intelegerea rolului pe care il au intr-o strategie SEO.

Sa nu te concentrezi pe crearea de continut de calitate

Totul se rezuma la continut de calitate. Daca o strategie de promovare SEO excelenta duce catre o pagina plina de continut mediocru, atunci Google nu va avea cea mai buna parere despre website-ul respectiv.

Trebuie sa intelegi faptul ca motoarele de cautare nu se uita numai la SEO. Acestea iau in calcul, in principal, cat de benefic este site-ul tau pentru utilizatori. Astfel, continutul de calitate si navigat pe indelete, dupa cum s-ar spune, intra in favorurile motoarelor de cautare.

Sa nu acorzi atentie meta tag-urilor

Meta tag-urile sunt de folos atat pentru utilizarori, cat si pentru Google. Tocmai de aceea, in timpul unei strategii de promovare SEO, ar fi foarte neplacut sa omiti punerea la punct a acestora. De altfel, dureaza doar cateva minute sa realizezi o meta descriere, un meta titlu si title tags pentru fiecare articol care poate fi gasit pe website-ul tau.

Desi algoritmul Google se schimba constant, meta tag-urile inca foarte relevante. Tocmai de aceea, atunci cand acestea nu ofera informatii corespunzatoare despre pagina respectiva, Google selecteaza din pagina alt continut care este considerat potrivit. Totodata, paginile website-ului tau arata mult mai bine cand sunt organizate – iar prin acest lucru atrag si privirea in pagina de rezultate ale cautarii.

Sa nu acorzi atentie optimizarii website-ului tau

In termeni scurti, degeaba ajungi pe prima pagina Google daca website-ul tau se incarca in mai mult de 5 secunde. Daca furnizezi utilizatorilor doar continut, atunci este posibil sa scapi nevatamat chiar daca ai un site care se incarca greu. Totusi, atunci cand vinzi produse online, o asemenea viteza de incarcare te poate face sa spui adio unui mare procent din potentialii tai clienti.

In alta ordine de idei, optimizarea este o parte importanta a unei strategii de promovare SEO – site-ul trebuie sa fie atat util, cat si rapid.

Sa folosesti cuvinte cheie intr-un mod haotic

Expertii SEO observa de foarte multe ori cum un singur cuvant cheie (sau o serie de 3-5 cuvinte) sunt folosite pe aproape fiecare pagina a unui website. Strategiile de promovare SEO prin cuvinte cheie nu functioneaza deloc asa.

Atunci cand folosesti acelasi cuvant pe mai multe pagini, apare fenomenul de canibalizare a cuvintelor cheie – mai exact, cuvintele se mananca unele pe altele, eliminand complet sansa ca o anumita pagina sa fie clasata pe un anumit cuvant cheie. Asta in cazul fericit in care Google nu observa fenomenul, moment in care iti va ignora total site-ul.

Vrei sa afli mai multe despre SEO si despre cum poate beneficia afacerea ta de pe urma strategiilor aferente? Daca raspunsul este da, ar trebui sa apelezi la expertii agentiei The Markers – o echipa SEO dedicata, gata sa-ti raspunda la intrebari!

Aceasta agentie aduce la masa rotunda de marketing creativitate, dar mai ales experienta dovedita necesara pentru crearea unei strategii de succes!

Back to top button