Ce facem atunci cand ne simtim spionati?
Mai ales in cazul corporatiilor conferintele si sedintele sunt evenimente importante, in cadrul carora se pun in ordine diferite aspecte si strategii ce privesc evolutia organizatiei. Deseori, acestea au loc in salile unor hoteluri sau altor spatii publice extrem de sofisticate, astfel incat fiecare membru sa se simta cat mai bine, pe intreaga durata a sedintei. Astfel, organizarea unei conferinte sau sedinte in firma ta poate fi o adevarata provocare, mai ales pentru personalul care si-a insusit un astfel de task.
Daca si tu te numeri printre organizatori, trebuie sa iei in calcul diferite aspecte, pentru ca boardul de manageri sa isi poata sustine discutiile in completa siguranta.
In cazul in care doresti sa organizezi o sedinta in sala unui hotel, gadgetul care va deveni cel mai mare ajutor al tau va fi un detector profesional pentru camere si microfoane spion, pentru ca toti membrii boardului sa isi desfasoare discutiile intr-un spatiu privat. Asadar, in momentul in care organizezi o conferinta, trebuie sa iei in calcul anumite aspecte:
1. Identificarea camerelor
Mai ales in camerele de hotel sau a spatiilor inchiriate, pot exista camere de diferite dimensiuni, care au rolul de a spiona participantii sau alte persoane care utilizeaza aceste zone. Pentru a fi sigur ca nimeni nu are acces la informatiile care urmeaza sa fie prezentate in cadrul unei conferinte tot ceea ce trebuie sa faci este sa folosesti un detectoare camere spy pentru a identifica aceste gadgeturi in camera in care te afli. In cazul in care gasesti device-urile, tot ceea ce trebuie sa faci este sa anunti conducerea hotelului si sa iti exprimi dorinta cu privire la desfasurarea unei conferinte intr-un spatiu privat si intim.
Totusi, daca cei din conducere nu iau atitudine cu privire la problema identificata, poti opta pentru serviciile altor organizatii.
2. Identificarea microfoanelor
Printre cele mai utilizate device-uri pentru monitorizarea anumitor activitati se numara inclusiv microfoanele, care prezinta o dimensiune foarte redusa, fapt pentru care pot fi plasate orande. Datorita designului, acestea nu pot fi usor de observat, iar conversatiile tale vor fi foarte usor de inregistrat, deoarece acestea prezinta functii de inalta calitate.
Pentru a evita inregistrarea discutiilor care au loc in timpul unei astfel de sedinte, poti opta pentru utilizarea unor detectoare microfoane. Astfel, te vei putea asigura ca sedinta boardului de manageri nu va fi inregistrata, iar strategiile firmei tale se afla in completa siguranta.
3. Identificarea altor obiecte
Articolele special concepute pentru spionaj prezinta forme inedite si unice, care se aseamana in totalitate cu obiecte des utilizate, carora nu le acordam destula atentie. Gadgeturile pot fi ascunse in bibliorafturi, rame foto, palarii si multe altele, iar tu nu iti vei da seama ca acestea au rolul de a inregistra video si audio toate discutiile tale. Pentru a evita astfel de incidente, alege sa folosesti detectoare pentru obiecte spion.
Acestea se regasesc intr-o gama larga si variata, iar in cazul in care nu stii ce exactitate ce produs sa alegi, este important de stiut ca majoritatea magazinelor virtuale ofera diferite tipuri de produse. Asadar, vezi oferta care consideri ca ti se potriveste cel mai bine si alege gadgeturile potrivite.
4. Organizarea salii
La final, poti incepe sa organizezi sala. Dupa ce ai investit in produsele preferate regasite in magazinele online, ce te vor ajuta sa identifici articolele spion, poti opta pentru investitia in diferite articole care te vor ajuta la organizarea salii, precum obiecte decorative, alimente, bautura si multe altele, pentru ca toti membrii boardului de manageri sa se simta cat mai bine pe toata durata sedintei.
Mai mult, daca doresti sa te incadrezi intr-un anumit buget, iti recomandam sa achizitionezi gadgeturile de la iUni datorita faptului ca raportul calitate-pret este cel real, iar tu vei economisi o suma considerabila de bani pe care o poti investi in articolele ce tin de organizarea unei sali.